سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کمک بیش از ۲۴ میلیارد ریالی در حوزه درمان مددجویان جیرفتی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جیرفت از هزینه ۲۴ میلیارد و ۶۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریالی در حوزه بهداشت و درمان مددجویان زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان طی پارسال خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ اسماعیل امیری به ارائه انواع خدمات درمانی ویژه این مددجویان اشاره کرد و گفت: این خدمات شامل خدمات بیمارستانی از جمله پرداخت فرانشیز درمان بستری و سرپایی، هزینه آمبولانس، هزینه جراحی های خارج از مشمول بیمه است.

وی افزود: پرداخت هزینه های فرانشیز نیز شامل خدمات آزمایشگاه، رادیولوژی، ام.آر.آی، سی تی اسکن، آنژیوگرافی، فیزیوتراپی وهمچنین خدمات پزشکی و دندانپزشکی، خرید سمعک، عصا و ویلچر می شود.

امیری خاطر نشان کرد: همچنین طی این مدت هزار و ۱۰۰ نفر از مددجویان زیر پوشش با هزینه ای بالغ بر ۲۳۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در زمینه مسائل بهداشتی آموزش دیده اند.

وی از توزیع سبد غذایی بین ۲۵ بیمار مسلول زیر پوشش کمیته امداد این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: برای توزیع سبد غذایی بین این بیماران بالغ بر ۱۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

امیری گفت: طی پارسال بابت هزینه های سرپایی و بستری مددجویان و هزینه لوازم و تجهیزات توانبخشی از جمله ویلچر، تشک مواج تخت، کپسول اکسیژن، ساکشن، پوشک و غیره مبلغ ۴ میلیارد و ۷۸۲ میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: طی این مدت ۹ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال بابت حق بیمه مددجویان، زنان سرپرست خانوار ومجریان طرح های اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: حوزه ، درمان ، جیرفت ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.