سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

توسعه فرهنگی در گرو برخورداری از نیروهای فرهنگی خلاق است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان گفت: توسعه فرهنگی در گرو برخورداری از نیروهای فرهنگی خلاق است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ فاضل عبادی در دیدار با کادر آموزشی و دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی «حر ریاحی» اظهار کرد: معلمی شغلی متأثر از رسالت انبیاست که همواره در تعلیم و تربیت نسل‌های مختلف تأثیرگذار بوده است.


وی بیان کرد: اداره ارشاد هم با شغل معلمی در ارتباط است؛معلمان به صورت مستقیم در آموزش دخیل هستند و ارشاد به صورت غیررسمی با دانش‌آموزان در ارتباط است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان توسعه علم را کار معلمی دانست و اضافه کرد: کار معلمی به تقویت خلاقیت، هنر، دانش و فرهنگ می‌پردازد که هر کسی به اندازه ظرفیت از این دریای بیکران استفاده می‎کند.

وی تربیت نیروی انسانی را در گرو توجه به کودکان و نوجوانان دانست و افزود: اداره کل ارشاد علاوه بر برگزاری جشنواره‌های اختصاصی کودک و نوجوان، نمایشگاه اختصاصی کودک و نوجوان را نیز برگزار می کند.

عبادی توجه به مسائل فرهنگی و هنری را مهم برشمرد و گفت: توسعه فرهنگی هر کشور مرهون نیروی انسانی خلاق فرهنگی است که باید در این راستا گام‌های بلندتری برداشته شود.

معاون نهضت سوادآموزی استان همدان نیز گفت: معلمی کار دشوار و حساسی است که این سختی در دوران ابتدایی به اوج خود می‌رسد.

عباس احمدی با بیان اینکه توسعه پایدار در گرو توجه به تعلیم و تربیت است، بیان کرد: توسعه اجتماعی تحقق نمی‌یابد مگر اینکه سرمایه اجتماعی افزایش یابد که اعتماد به سرمایه‌ اجتماعی نیز در این حوزه می‌گنجد.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.