سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلمان ادامه دهندگان راه انبیا در تزکیه و تعلیم انسان ها هستند

استاندار خراسان رضوی گفت: رسالت پیامبران در تعلیم و تعلم، تزکیه انسان ها و برپایی قسط و عدل توسط این قشر تا به امروز ادامه یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خراسان رضوی، علی رضا رشیدیان درمراسم تجلیل از معلمان نمونه استان گفت: رسالت پیامبران در تعلیم و تعلم، تزکیه انسان ها و برپایی قسط و عدل توسط این قشر تا به امروز ادامه یافته است.

وی با اشاره به اینکه معلمان دارای نقش انسان سازی هستند، افزود: آنان در تربیت فرزندان ایران اسلامی برای داشتن فردایی بهتر تلاش می کنند.
استاندار خراسان رضوی اصلی ترین شاخصه توسعه یافتگی را نوین کردن آموزش و پرورش دانست و اظهار داشت: جوامع پیشرفته برای تربیت انسان های فرهیخته از پایه ای ترین سطوح آموزشی برنامه ریزی های لازم را دردستورکار قرار می دهند.
رشیدیان تصریح کرد: هیچ سرمایه ای همچون تفکر از ارزش برخوردار نیست و معلمان اقشاری هستند که زمینه نهادینه کردن ارزش های دینی و فرهنگ ایرانی-اسلامی را در بین نسل جوان فراهم کرده اند.
وی نقش معلمان به عنوان سرمایه های اجتماعی را در تحقق اقتصاد مقاومتی موثر ارزیابی و خاطرنشان کرد: با افزایش هم افزایی بین بخش خصوصی و دولت و حضور مستمر مردم می توان منویات مقام معظم رهبری را در جامعه به منصه ظهور رسانده و در مسیر توسعه روزافزون حرکت کرد.
استاندار خراسان رضوی یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید را رسیدگی به وضعیت معلمان دانست و گفت: علی رغم کاهش تحصیل درآمدها در سال گذشته، بودجه آموزش و پرورش در سال 94 دو برابر افزایش یافته و به میزان 110 درصد محقق شد.
رشیدیان با بیان اینکه پرسودترین اقدام هر دولتی سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش است، ابرازامیدواری کرد: در سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" زمینه تحقق این مهم با هدف حرکت در مسیر توسعه بیش از گذشته فراهم شود.
انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.