سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید16 محصول جدید در شرکت نان قدس رضوی

سرپرست شرکت نان قدس رضوی گفت: در سال 1394، 16 محصول جدید توسط این شرکت تولید شده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، محمد استادی گفت: این محصولات در 6 خط، تولید شده اند که در گروه نان، نان‌های تست، بانز شکلاتی و بانز شکری؛ در گروه کیک روغنی، صبحانه شکلاتی و براونی و در گروه کلوچه، کوکینا و کوکی شکلاتی، محصولات جدید شرکت را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: همچنین در خط اشترودل، تاپ اشترودل 45 گرمی، شیرینی نارگیلی، اشترودل بندری و پیراشکی؛ در گروه کیک اسفنجی، کیک اسفنجی تک لایه و کیک بانژو و در گروه شیرینی، محصولات نان گاتا، کیک مافین و نان چهار مغز تولید شده است.

استادی درباره مشخصه‌هایی که برای تولید محصولات جدید توسط این شرکت در نظر گرفته می‌شود، گفت: برای تولید محصولی جدید، ابتدا مطالعات بازار در واحد تحقیق و توسعه صورت گرفته و با شناسایی ذائقه و سلایق مشتریان و همچنین امکان سنجی تولید، فرمولاسیون محصول و ماندگاری آن ارائه می‌شود و در صورت مقرون به صرفه بودن، محصول جدید در چرخه تولید قرار خواهد گرفت.

وی گفت: کیک تک لایه اسفنجی، جزو محصولات جدید صادراتی نان رضوی به شمار می‌رود.

استادی درباره استقبال مردم از محصولات جدید شرکت نان قدس رضوی گفت: شکر خدا استقبال از محصولات جدید بسیار زیاد و فراتر از حد انتظار بوده است.

سرپرست شرکت نان قدس رضوی از تولید محصولات جدید طی سال جاری نیز خبر داد و افزود: در سال جدید با توجه به نیاز بازار، تولید محصولات رژیمی، فرا سودمند، محصولات با ماندگاری بالا و محصولات لوکس، در دستور کار واحد تحقیق و توسعه قرار دارد.

انتهای پیام//


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.