سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

ضرورت ارتقا کیفیت آسفالت شهر تبریز

شهردار کلانشهر تبریز ارتقای کیفیت آسفالت معابر و خیابان ها را بخشی ازضروریات لازم برای بهبود زیرساخت های شهر تبریز دانست.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛صادق نجفی دربازدید از مجتمع تولیدی بتن و کارخانه آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز،  یکی از مهم ترین اولویت کاری شهرداری تبریز در سالجاری را آسفالت ریزی با کیفیت خیابان ها عنوان کرد.
وی  افزود: زیرسازی و آسفالت خیابانها و برخورداری از شبکه معابر سالم و ایمن، موجب تسهیل عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی رفت وآمدها، کاهش زمان سفر، روان سازی ترافیک شهری، جلوگیری از هدررفت زمان شهروندان در گره های کور ترافیکی، جلوگیری از صرف هزینه های زاید حاصل از اصطکاک وسایل نقلیه، زیبا سازی فضای شهری و در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی شهروندان می شود.
شهردار تبریز تاکید کرد:سازمان عمران تبریز باید با بهره گیری از امکانات موجود در این مجموعه و استفاده از تکنولوژی روز در کارخانه ها و واحدهای تولیدی آسفالت و بتن، در ارتقای کیفیت اسفالت و بهسازی معابر، تلاش نماید.
نجفی خاطر نشان کرد:سازمان عمرام شهرداری تبریز توانسته با اجرای پروژه های متعدد عمرانی، فرهنگی و ورزشی در آبادانی و عمران تبریز نقش به سزایی ایفا می کند.
انتهای پیام/ا
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.