سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اجرای 600 میلیارد تومان طرح مشارکتی در شاهین‌شهر

افزون بر 600 میلیارد تومان طرح مشارکتی و سرمایه‌گذاری در سطح شهر شاهین‌شهر اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر از جذب 450 میلیارد تومان بودجه در سال‌های گذشته خبر داد و گفت: شوراها مظهر واقعی مردم‌سالاری دینی هستند و مستقیما می‌توانند در تصمیم‌گیری‌ها و امور داخلی شهر دخالت داشته باشند.

علی صالحی با بیان اینکه منتخبین مردم در شوراهای اسلامی باید در چارچوب قانون برای دفاع از حقوق مردم نهایت تلاش خود را انجام دهند افزود: از ابتدای دوره چهارم شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر نزدیک به 248 جلسه برگزار شده که این جلسات تاکنون 731 مصوبه در جهت رشد، توسعه و آبادانی شهر به همراه داشته است.

وی از جذب 450 میلیارد تومان بودجه در 3 سال گذشته و از اجرای بیش از 600 میلیارد تومان طرح های مشارکتی و سرمایه‌گذاری در سطح شهر شاهین‌شهر خبر داد و گفت: سالانه نزدیک به 12 میلیارد تومان صرف هزینه نظافت شهر و 20 میلیارد تومان صرف هزینه نگهداری و توسعه فضای سبز شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر شاهین‌شهر با بیان اینکه شرکت چینی پیمانکار پروژه متروی شاهین‌شهر- اصفهان قول داده است که تا 3 سال آینده این پروژه را به بهره‌برداری برساند، یادآور شد: میدان میوه و تره‌بار شمال اصفهان در شاهین‌شهر با اعتباری بالغ‌بر 200 میلیارد تومان در دست راه‌اندازی است .



انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.