سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

بسیج سازندگی سپاه آمل پیشرو در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی

بسیج سازندگی سپاه آمل در سال 94 در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیل به 183 بسیجی مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تسهیلات ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازساری، سرهنگ حکمت داجلیری فرمانده سپاه آمل گفت:: با تبدیل تسهيلات يک مرحله‌ای به دو مرحله‌ای تلاش کردیم زمينه پايداری اين مشاغل را ايجاد كنيم.

وی اقدام و عمل به اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را تنها راه نجات كشور عنوان کرد و گفت: ظرفيت‌های خالی فراوانی در كشور وجود دارد كه اشتغال آفرينی در آن ممكن است و كشور با توجه به اين ظرفيت‌ها به پويايی و توليد ثروت می‌رسد.

فرمانده سپاه آمل به فعالیت‌های بسیج سازندگی اشاره کرد و یادآورشد: بسيج سازندگی در بخش‌های توسعه و عمران روستايی با انجام اقدام‌های زودبازده، به كارگيری و ايجاد بستر كار لازم برای جوانان در قالب اردوهای جهادی برای غنی‌سازی اوقات فراغت و اجرای سياست اقتصاد مقاومتی فعاليت می‌كند.

داجلیری با اشاره به اينكه بسيج سازندگی اقدام‌های عملياتی در حوزه اقتصاد مقاومتی را از سال 91 آغاز كرد، افزود: در سه سال گذشته بسیج سازندگی برای حدود 12هزار اشتغال خرد در 14 عرصه با هدف حفظ امنيت غذايی و رونق كشاورزی ورود پيدا كرد.

وی ادامه داد: بسیج سازندگی سپاه آمل در سال 94 در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیل به 183 بسیجی مبلغ 2 میلیارد و 450 میلیون تومان تسهیلات ارائه کرد.

فرمانده سپاه آمل به تسهیلات ارائه شده در بسیج سازندگی آمل اشاره کرد و گفت: در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی شامل پرورش دام سبک و سنگین، پرورش ماهیان سردابی و گرمابی، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، پرورش محصولات گلخانه‌ای و ... همچنین در عرصه صنایع تبدیل بسته‌بندی محصولات غذایی، خشک کردن میوه و سبزیجات، خرد کردن میوه و سبزیجات، تولید مربا و ترشیجات و ... تسهیلات دادیم.

وی در پایان با اشاره به اعزام دانشجویان در غالب اردوهای جهادی برای محرومیت زدایی به استان هرمزگان، بندر لنگه، روستای سورو خاطرنشان کرد: در سال 95 اعزام اردوی جهادی به محلات استان لرستان، شهر دوره چگینی بخش شاهسوند در ساخت خانه محروم و کارهای فرهنگی و آموزشی در آن منطقه فعالیت چشم‌گیری داشتند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.