سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

آغازمشارکت انجمن سبز حفاظت محیط‌ زیست شادگان در مدیریت پسماند

سمن‌های محیط زیستی شادگان در مدیریت پسماندشرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛معاون فرماندار شادگان گفت: انجمن سبز حفاظت محیط‌زیست شادگان با حضور دائمی در جلسات مدیریت پسماند شهرستان به‌عنوان اولین سازمان مردم نهاد در راستای پاکیزگی محیط زیست و سلامت جامعه با مطالعات قبلی و ارائه راه‌کار‌های مناسب، مشارکت همه‌جانبه خود را در این زمینه آغاز کرده است.

نعمت‌اله آلبوغبیش بر ضرورت اجرای طرح تفکیک از مبدا و فرهنگ‌سازی سازمان‌های مردم نهاد، مدیران مدارس، تمام متولیان محیط زیست و اعضای مدیریت پسماند شهرستان برای آگاه‌سازی شهروندان و جلب مشارکت آنان در این زمینه تاکید کرد و افزود: اجرای طرح تفکیک از مبدا علاوه بر ایجاد فرصت‌های شغلی زباله را به سرمایه تبدیل می‌کند.

وی با اشاره به اظهار نارضایتی دهیاران دهستان‌‌های بوزی و آبشار از دپو زباله در نزدیکی منازل مسکونی روستای عنایتی، گفت: عدم استفاده از تور توسط خودروهای حمل پسماند که باعث پخش شدن زباله در طول مسیر می‌شود، مشکلات زیست‌محیطی را به‌دنبال داشته است.

رئیس کمیته مدیریت پسماند شهرستان شادگان افزود: کثرت زباله و نخاله در سطح شهر‌ها و بعضی از روستاهای تابعه زیبنده مردم با فرهنگ منطقه نیست و شهرداران و دهیاران باید همت مضاعف از خود نشان دهند و مردم نیز در این زمینه مشارکت و همکاری داشته باشند تا پاکیزگی و سلامت در سطح شهر و روستا برقرار شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.