سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

کاهش تردد مسافران خارجی از گمرکات اردبیل

مدیرکل گمرک استان اردبیل گفت: تردد مسافران خارجی از گمرکات استان در فرودین ماه امسال به نسبت سال گذشته با کاهش همراه است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛رسول صفریان با تأکید به اینکه در فرودین ماه امسال ۳۰ هزار و ۱۴۲ مسافر خارجی وارد گمرک بیله سوار شده‌اند، تصریح کرد: این رقم به نسبت مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی افزود: تعداد مسافران خارجی که از گمرک بیله سوار خارج شده‌اند نیز ۲۹ هزار و ۸۵۳ نفر به ثبت رسیده که همچنان هفت درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل گمرکات استان با تأکید به اینکه تردد مسافران ایرانی از این گمرک بر خلاف مسافران خارجی با افزایش همراه است، گفت: هشت هزار و ۶۶۴ مسافر ایرانی وارد گمرک بیله سوار شده‌اند که این ورود با رشد ۱۳۷ درصدی مواجه است.

صفریان افزود: خروجی مسافران ایرانی نیز چهار هزار و ۲۹۵ نفر به ثبت رسیده که در این بخش نیز شاهد رشد ۸۸ درصدی مسافران هستیم.

وی تصریح کرد: در گمرک اردبیل ورودی مسافر ۶۷۳ نفر به ثبت رسیده است که ۶۳ درصد کاهش را نشان می‌دهد و خروجی مسافر نیز با ۶۸۹ نفر، ۴۸ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

مدیرکل گمرکات استان در ادامه تأکید کرد: در مجموع تردد مسافران از گمرکات استان شامل ۷۴ هزار و ۳۱۶ نفر است که فقط یک درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، تردد ، مسافر ، گمرکات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.