سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشرف 1500 زائر زیارت اولی به حرم مطهر رضوی

در نخستین اقدام معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی، 1500 زائر زیارت اولی از اقشار ضعيف و كم درآمد جامعه به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، تولیت آستان قدس رضوی با حضور درجمع این زائران که از استانهای خراسان و مازندران به بارگاه منور رضوی مشرف شده اند گفت : بسیار خرسندیم که زمینه تشرف این زائران عزیز که آرزوی زیارت امام رئوف(ع) را در دل داشتند، به بارگاه منور رضوی فراهم شده است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: این نخستین اقدام معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است و درصدد هستیم تا با همکاری همه دستگاه های اجرایی و خدمت رسان کشور، زمینه تشرف هزاران زائر ارادتمند امام رضا(ع) که فقط به دلیل مشکلات مالی امکان تشرف ندارند را فراهم نمائیم.

تولیت آستان قدس رضوی گفت : معاونت امداد مستضعفان، شاکله و ساختاری برای تحقق بخشیدن به ماموریت هایی است که مقام معظم رهبری برای آستان قدس رضوی ترسیم فرموده اند و در این مسیر به همدلی و همکاری همه مسئولان، خدمتگزاران و دلدادگان ساحت قدسی امام رضا(ع) نیاز داریم.

برنامه های متنوع فرهنگی و تبلیغی، مدیحه سرایی و پذیرایی در مهمانسرای حضرت رضا(ع) از برنامه هایی است که برای این زائران تدارک دیده شد.

انتهای پیام//

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.