سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زاهدان؛

برگزاری جلسه هیأت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران در چابهار

جلسه هیأت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران در شهرستان چابهار با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان که به همراه جمعی از مسوولان استان در جلسه جمع‌بندی نهایی هیأت مدیره شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران که با حضور منصور ریاحی معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‎های نفتی ایران حضور یافته ضمن ارائه رهنمودهای لازم، منطقه چابهار را منطقه‎ای ویژه دانست که نیازمند نگاه ویژه مسوولان است.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به روند در حال توسعه چابهار، نیازمند تلاش بیش از پیش تمام دستگاه‎های اجرایی به این شهرستان هستیم.
علی اوسط هاشمی افزود: اگر در حوزه فروش مرزی عملیات فروش و انتقال فرآورده به طور دقیق انجام بگیرد، شاهد کاهش چشمگیر قاچاق فرآورده در این استان خواهیم بود.
 
معاون مدیرعامل شرکت ملی پخش فراورده‎های نفتی ایران نیز ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت ملی پخش و نیز منطقه چابهار در حوزه توزیع فرآورده‌های سوختی گفت: با توجه به تلاش‌های همکاران منطقه چابهار، سیاست‌های کلان شرکت در این منطقه به خوبی در حال اجراست و جای تقدیر دارد.
وی به اقدامات مثبت مناطق چابهار و زاهدان در زمینه فروش مرزی در سال 94 اشاره کرد و افزود: مقدار قابل توجه‌ای فرآورده در سال 94 از طریق استان سیستان و بلوچستان به کشورهای همسایه صادر شده که مبالغ آن به حساب خزانه واریز شده است.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.