سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان؛

سردادن شعار ولایت‌مداری در تریبون‌ها و عمل نکردن به آن، نفاق است

امام جمعه موقت خرم آباد گفت: اگر در تربیون ها شعار ولایتمداری سردهیم و در عمل ولایتمدار نباشیم در واقع نفاق است و همواره باید در مسیر ولایت گام برداشت و نباید از صحنه های انقلاب کنار بزنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ حجت الاسلام قاسم متقی نیا، امام جمعه موقت خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حلول ماه شعبان، گفت: مناجات های این ماه باید مورد توجه قرار گیرد.
 
وی افزود: انسان در ماه رجب و شعبان باید خود را آماده کند و از برکات این ماه ها بهره مند شود و خود را برای ماه مبارک رمضان آماده سازد.
 
حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با اشاره به فعالیت دشمن و اوضاع منطقه عنوان داشت: دشمن با محاصره ایران اسلامی می خواهد تمرکز کشور را محدود کند.
 
وی با اشاره به ایجاد ناامنی دشمن در عراق، یمن، بحرین و سوریه خاطرنشان کرد: دشمنان در پی ایجاد ناامنی در کشور هستند ولی ایران اسلامی لنگرگاه ثبات و امنیت در منطقه است.
 
امام جمعه موقت خرم آباد یادآور شد: دشمن امروز در بن بست راهبردی قرار گرفته است و توطئه های دشمنان و با برآب شدن نقشه های ان ناامنی به مرزهای خودشان برگشته است.
 
پیروزی کشور در برابر دسیسه های دشمن مرهون هوشیاری و درایت رهبری است
حجت الاسلام متقی نیا با اشاره به نقشه های دشمن در عرصه های گوناگون و ضربه زدن به کشور ما اظهار داشت: در هر عرصه و زمینه ای با درایت و هوشیای رهبر معظم انقلاب نقشه های دشمن نقش برآب شده است.
 
وی با بیان این که حقانیت ولی فقیه زمان ناامنی، نگرانی، ترس و وحشت را به درون خانه های دشمن قرار داده است، خاطرنشان کرد: باید شکرگذار نعمت ولایت فقیه باشیم.
 
سردادن شعار ولایتمداری و عمل نکردن نفاق است
امام جمعه موقت خرم آباد با بیان این که چراغ راه و فصل الخطاب ما ولایت پذیری و قانون جمهوری اسلامی است، افزود: ولایت مداری با ولایت شعاری و ولایت سرایی فرق دارد.
 
وی تصریح کرد: اگر در تربیون ها شعار ولایتمداری سردهیم و در عمل ولایتمدار نباشیم در واقع نفاق است و همواره باید در مسیر ولایت گام برداشت و نباید از صحنه های انقلاب کنار بزنیم.
 
حجت الاسلام متقی نیا در ادامه با بیان این که باید به جوانان انقلابی میدان داد و مسؤولان جوانان انقلابی را گرامی بدارند، افزود: نباید فراموش کرد که کنار زدن جوانان انقلابی مربوط به آمریکا و استکبار است.
 
وی با تأکید بر این که جوانان انقلابی باید در تمام صحنه ها حضوری فعال داشته باشند، گفت: جوانان باید با فعالیت های انقلابی، هوشیاری و وحدت انقلابی در سایه توکل به خداوند متعال از لحاظ علمی، معنوی، عبادی و اجتماعی و ورزشی خود را تقویت کنند و در صحنه های انقلاب حضوری پر رنگ داشته باشند.
 
امام جمعه موقت خرم آباد بر تهذیب نفس جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: انتظار می رود نسل جوان با عمل صحیح به معارف الهی خود را ثابت قدم بدانند.
انتهای پیام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.