سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همه دیدارهای نیلی با استادان دانشگاه تهران

رییس دانشگاه تهران در هفته معلم، با اعضای هیئت علمی تمام دانشکده های این دانشگاه دیدار کرد و با آنان به گفتگو نشست.

محمود نیلی احمدآبادی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دیدارهایی که با دانشکده های دانشگاه تهران داشت، گفت: در طول هفته معلم نشست های متعددی با تمام دانشکده ها برگزار کردیم. این دیدارها، نشست های بسیار مفیدی با استادان داشتیم و درباره بهبود، توسعه و ارتقا دانشگاه تهران بحث و تبادل نظر شد.

وی با بیان اینکه در این دیدارها سیاست های کلان دانشگاه تهران مطرح شد، در خصوص مهمترین مباحث این نشست ها، اظهار داشت: برنامه هایی از جمله توسعه بین المللی دانشگاه، کارآفرینی، اخلاق حرفه ای، مسئولیت های اجتماعی، ارتقا کیفیت آموزشی در دانشکده ها و برنامه های  پژوهشی، در این نشست ها مطرح شد.

رییس دانشگاه تهران ادامه داد: يكي از ظرفیت های اصلی که می توان در دورهای آموزشی مهم دانست تبادل استاد و دانشجوست به طوری که برگزاری دوره های آموزشی باید سرلوحه فعالیت های دانشگاه قرار گرفته شود، این موضوع در دیدار با استادان دانشگاه تهران مطرح شد.

نیلی احمدآبادی، گفت: هدف از برگزاری نشست با استادان دانشگاه تهران، آموزش و تشویق هرچه بیشتر برای ارتقای کیفیت خدمات آموزشی در دانشگاه تهران است.

وی دانشگاه تهران را دانشگاهی نمونه و الگویی خواند که طرح‌های مهم و مختلف در حوزه آموزش عالی را نتیجه فکر و تلاش فرهیختگان می داند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.