سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبادان؛

معرفی آثار برگزیده سوگواره داستان‌نویسی "جرس" در خرمشهر

آثار برگزیده سوگواره داستان‌نویسی "جرس" در خرمشهر معرفی شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس هیئت‌مدیره انجمن داستان‌نویسی خرمشهر گفت: اختتامیه سوگواره داستان‌نویسی "جرس" در خرمشهر برگزار و از سوی هیئت‌داوران سوگواره آثار برگزیده معرفی شد.

محسن اسن افزود: در این سوگواره از سوی هیئت‌داوران اثری برای مقام نخست شایسته شناخته نشد و در جایگاه دوم فاطمه موسوی از خرمشهر همچنین الهام گودرزی از خرمشهر و علی دریس از آبادان هر دو حائز مقام سوم سوگواره شدند.

وی گفت: هیئت‌ داوران آثار احمد آلبوطاهر، روح‌الله سخاوت‌زاده، سمیه اسفندیاری از شهرستان آبادان و حمید موسوی‌فرد و یسری بچاری از شهرستان خرمشهر را شایسته تقدیر دانست.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن داستان‌نویسی خرمشهر با اشاره به اینکه سوگواره داستان‌نویسی جرس در قالب داستان مینی‌مال و تحت عنوان داستان 72 کلمه‌ای برگزار شد افزود: علی گرنافی‌نژاد از اساتید مطرح حوزه داستان‌نویسی در جلسه تقدیر از آثار برگزیده به بحث و بررسی داستان‌های مینی مال 72 کلمه‌ای پرداخت.

اسن گفت: علی گرنافی‌نژاد، مهدی باجیان و علیرضا جلیلیان داوری این دور از سوگواره داستان‌نویسی جرس را بر عهده داشتند و در پایان مراسم هدایایی به‌ رسم یادبود از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی منطقه آزاد اروند به برگزیدگان و داوران این دور از سوگواره داستان‌نویسی جرس اهدا شد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.