سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

روحانی : چهره شاخص و پدیده ای در اوزان سنگین کاراته مشاهده نشد

مربی تیم ملی کاراته گفت : انتظار کادر فنی از نفرات جدید بیشتر بود و در سنگین وزن چهره جدیدی مشاهده نشد .


به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت های ورودی به اردوی تیم ملی کاراته مردان کشور از صبح  دیروز در سالن ورزشی شهید کبکانیان تهران ، در اوزان 84 - و 84 + کیلوگرم  برگزار شد نفرات راه یافته به اردوی تیم ملی کاراته مردان در این دو وزن  معرفی شدند . 

حسین روحانی مربی تیم ملی ، در همین خصوص در گفتگو با خبرنگار ما از دیده نشدن نفر شاخص و پدیده در روز نخست این رقابت ها  گفت و بیان داشت : 

 حضور ملی پوشان در این رقابت ها در کنار سایر شرکت کنند ها ، باعث بالا رفتن سطح مسابقات شده بود و انتظار کادر فنی از نفرات جدید بیشتر از این بود و باید با آمادگی بهتری در این مسابقات شرکت می کردند در حالی که اینگونه نبود و نفر شاخص و پدیده ای در دو وزن روز نخست ندیدیم .

وی ادامه داد : پتانسیل کاراته ایران خیلی بالاست و در بحث فنی از نفرات جدید گله دارم چرا که باید شرایطشان خیلی بهتر از این می شد . 

مربی تیم ملی افزود : همانگونه که گفتم حضور نفرات ملی پوش و عنوان دار و مبارزه کردن همه در یک شرایط باید انگیزه سایر بازیکنان را بالا می برد در حالیکه اینگونه نشد . 

روحانی تصریح کرد : خواسته ای که از مربیان عزیز و زحمت کش این عزیزان دارم این است که باید تلاش بیشتری کنند تا ما بتوانیم پشتوانه کاراته ایران را از دل قهرمانی کشوری بیرون بیاوریم و برای نسل بعدی مشکل نداشته باشیم . 

وی با اظهار امیدواری گفت : امیدورام شرایط به گونه ای پیش رود تا شاهد چهره های جدید در این رقابت ها باشیم و برای نسل های آینده مشکل نداشته باشیم . 

وی در پایان با رضایت از نحوه قضاوتها بیان داشت : جا دارد از جناب مردانی تشکر کنم با توجه به تعداد کم داورها ، داوریها خوب بود و جز یکی دو مورد اعتراض نداشتیم . 

انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.