سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرزام:منتظر درخشش جاور در المپیک هستیم

سرمربی تیم ملی رویینگ بانوان گفت: با توجه به اینکه جاور فشار تمرینی بسیاری را تحمل کرده است دو هفته استراحت دارد ، سپس برای حضور در المپیک تمرینات اصلی اش آغاز می شود.

 افشین فرزام در گفتگو با خبرنگار  سایر حوزه‌های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  اظهار کرد: با توجه به اینکه کاپ آسیایی 21 و 22 اردیبهشت ماه در تهران برگزار می شود باید پیش از رقابت ها از نفرات مد نظرم تست گیری کنم  و پس از آن اردوهای تیم ملی را از 23 و 24 اردیبهشت در دریاچه آزادی برگزار خواهیم کرد تا جاور برای حضور در المپیک آماده شود.
 
وی افزود:البته برای شروع تمرینات در دریاچه ،من 4 پاروزن مد نظرم است زیرا بقیه پاروزنان هم پس از استراحت کوتاهی باید تمرینات را آغاز کنند.
 
فرزام در خصوص اینکه هدیه اش را گرفته است یا نه بیان کرد: معمولا هدیه ی مربیان پس از مسابقات به کادر فنی فدراسیون تحویل داده می شود تا به تیم ها پرداخت کنند.
   
وی در خصوص برنامه های جاور تاکید کرد: جاور فشار زیادی به منظور حضور در مسابقات و کسب سهمیه تحمل کرده است به همین خاطر پس از مسابقات کسب سهمیه که وارد کشور شد 2 هفته در  استراحت به سر می برد سپس مسابقات کاپ آسیایی را شرکت خواهد کرد و 4 روز استراحت خواهد داشت ، پس از آن اردوی برون مرزی خواهیم داشت اما برای حضور در اردوی برون مرزی سه کشور اروپایی هلند و پرتغال و غیره مد نظر است که باید شرایط هر کدام را بسنجیم.
فرزام در خصوص امید به کسب مدال جاور در المپیک یاد آور شد: باوجودیکه نخستین حضور بانوان قایقران را در المپیک تجربه می کنیم و مهسا جاور نیز فقط 24 سال دارد اما خوشبختانه تا کنون عملکرد  ارزنده ای داشته است .به هر حال باید به دنبال نتایج بهتری باشیم. 

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.