سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

اردو را ترك نكردم

پاسور ارمان اردكان كه در پایان هفته پنجم تمرینات تیم ملی از سوی کادر فنی کنار گذاشته شدبعد از مدتى روزه ى سكوت خود را در مصاحبه با ورزش در يزدشكست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یزد؛عليرضا بهبودى در ابتدا گفت:لوزانو نفراتی مانند معروف، مهدوی و وادی را برای پست پاسوری انتخاب کرد تا در مسابقات پیش‌رو به تیم ملی ایران کمک کنند.

بهبودی درخصوص کنار گذاشتنش از اردوی تیم ملی به فدراسیون والیبال اظهار داشت: من اردو را ترک نکردم، بلکه لوزانو گفت که برای ژاپن و فرانسه مهدوی و معروف را انتخاب کرده و چون من به سیچلو گفته‌ام به تیم ب نمی‌روم باید اردو را ترک کنم.
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا واقعاً چنین حرفی به سیچلو زده است یا خیر، عنوان کرد: روز اول که خوش‌خبر با من تماس گرفت و برای حضور در اردوی تیم ملی از من دعوت کرد گفت که برای حضور در تیم الف انتخاب شده‌ام؛من از لوزانو پرسیدم که با حضور در تیم ب شانسی برای حضور در لیگ جهانی دارم یا خیر که وی گفت هیچ چیز مشخص نیست و نمیتوانم تضمین کنم که در لیگ جهانی برای تیم ملی بازی کنيد.
 
پاسور سابق تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: سیچلو هم گفت که با حضورم در تیم ب می‌توانم از نظر شخصیتی و نظم دهی به تیم کمک کنم، اما با توجه به اینکه لوزانو گفته نمی تواند حضورم در لیگ جهانی را تضمین کند بهتر است بیشتر فکر کنم و تصمیم ‌بگیرم؛ من هم فکر کردم که این کار برای شخصیت من خوب نیست.
 
بهبودی تصریح کرد: روزهای اول برخی‌ها می‌گفتند بعضى در تیم باندی دارند که شانس حضور من در ترکیب تیم ملی را تقریباً به صفر می‌رساند، اما باید اعتراف کنم که واقعاً من چنین چیزی ندیدم؛ در شرایط کنونی هم با تمام وجودم دعا می‌کنم والیبال ایران المپیکی شود، چراکه با این اتفاق همه سود می‌برند وبه عقیده من در حال حاضر صعود والیبال ایران به المپیک از همه چیز مهمتر است.
 
وی در پایان گفت: چند روز استراحت می‌کنم و پس از آن تمریناتم را از سر خواهم گرفت، چراکه حیف است بخواهم از شرایط ایده‌آل کنونی فاصله بگیرم. از طرفی با توجه به سن و سالم اگر تمرینات را قطع کنم زمان زیادی طول می‌کشد تا به روند خوبم بازگردم.

انتهاى پيام/ی

برچسب ها: والیبال ، اردکان ، یزد ، اردو ، المپیک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.