سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان؛

معرفی نفرات برتر مسابقات شطرنج استان همدان

مسابقات شطرنج قهرمانی استان همدان که از روز پنجشنبه گذشته با شرکت 61 نفر در محل هیات شطرنج همدان آغاز شده بود، شب گذشته با قهرمانی امیر علی دلاوری به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ در بازی های مهم دور هشتم امیر علی دلاوری برابر محمد رضا ولدی و امیر مسعود مرادی برابر صادق اسدی به پیروزی رسیدند تا سرنوشت قهرمانی به دور آخر کشیده شود. در دور نهم و پایانی که از ساعت 17 آغاز شد، امیر علی دلاوری بر روی میز یک موفق به شکست امیر مسعود مرادی شد و صادق اسدی در میز دو، روح الله رستمی را شکست داد.


 به این ترتیب در جدول رده بندی نهایی، امیر علی دلاوری با 8 پیروزی و یک شکست (در برابر صادق اسدی) و کسب 8 امتیاز قهرمان شد و صادق اسدی با 8 برد و یک باخت ( در برابر امیر مسعود مرادی) و کسب 8 امتیاز، به دلیل پوئن شکنی ضعیف تر نسبت به دلاوری، دوم شد.

سینا کوروند با 7، حمید رضا صداقت خواه با 7، امیر مسعود مرادی با 6/5 و روح الله رستمی با 6 امتیاز در مکان های سوم تا ششم قرار گرفتند. مرتضی صادقی با 6 امتیاز به عنوان مقام اول ریتینگ زیر 1700 و بدون ریتینگ دست یافت و پارمیدا قزاقی با 5/5 امتیاز بهترین بازیکن بانوان شد.

 مهرداد جمالی و پگاه مهذب به عنوان سر داور و داور، قضاوت مسابقات را به عهده داشتند.

انتهای پیام/


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.