سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سیستان وبلوچستان؛

کشف بیش از 3 میلیون لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان

معاون دادگستری‎کل سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته 3 میلیون و 748 هزار و 798 لیتر سوخت قاچاق در سیستان و بلوچستان کشف شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان اززاهدان؛ محمدعلی حمیدیان افزود: کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز سیستان و بلوچستان در سال گذشته سهم موثری در کاهش قاچاق سوخت در استان داشته است.

وی با اشاره به اینکه قاچاق کالا زمینه‌ساز بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی است، بیان کرد: قاچاق کالا در این استان به چالشی جدی برای اشتغال و تولیدات بومی تبدیل شده است.

معاون رئیسکل دادگستری سیستان و بلوچستان با اشاره به نصب 8 هزار دستگاه GPS بر روی خودروهای سنگین درون شهری، افزود: این دستگاهها با هدف پایش عملکرد و برآورد سهمیه خودروها بر روی آنها نصب شده که در نتیجه منجر به صرفهجویی 6 میلیون لیتری نفتگاز به طور ماهانه شده است.

حمیدیان خاطرنشان کرد: تشدید کنترل گلوگاهها با همکاری ارگانهای امنیتی و انتظامی استان و اجرای طرح 20 روزه «مقابله با قاچاق فرآوردههای نفتی» که سبب کشف 200 هزار لیتر انواع فرآوردههای قاچاق شد از دیگر برنامههای این کارگروه در سال 94 بوده است.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.