سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

عرصه ی سیاست خارجی ،عرصه ی واقعیت ها است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : عرصه سیاست خارجی ،عرصه واقعیت ها است که باید در آن واقعیت ها دیده شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبر نگاران جوان از زنجان:سعید جلیلی در جمع دانشجویان در سالن الغدیر دانشگاه زنجان با بیا ن اینکه عرصه ی سیاست خارجی ،عرصه ی واقعیت ها است گفت : در این عرصه باید به واقعیت ها توجه شود و تمامی واقعیت ها دیده شود .

مسوول سابق تیم مذاکره کننده هسته ای با اشاره به اینکه علم با مشاهده پدیده ها آغاز می شود ادامه داد :یکی از بحث های بسیار مهم در جهان امروز تلاش نظام سلطه است تا توانمندی ها و سرمایه و قدرت ملت ایران را کوچک و بی ارزش جلوه دهدو داشته های خود را بزرگ نشان دهد .

وی که به دعوت بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویی دانشگاه زنجان به این استان سفر کرده بود خاطر نشان کرد : دشمن از نگاه های واقع بینانه هراس دارد و به همین جهت تلاش می کند تا ارزش ها را کوچک جلوه دهد .

جلیلی ضمن تأکید براینکه ما در یک رویارویی جدی با قدرت ها قرار گرفته ایم عنوان کرد : مسئله ای که در این رویا رویی معنا پیدا میکند این است که آیا از استقلال و آزادگی خود دفاع کرده ایم .

وی با اشاره به اینکه دشمن از سلاح های خود استفاده می کند بیان کرد : سلاح اول دشمن گزینه ی نظامی روی میز بود که منطبق بر خوی استکباری و غیرقابل دفاع است و در آن زور حکم می کند .

جلیلی افزود : سلاح اول دشمن که با زور همراه بود به نتیجه ای نرسید و بر همین اساس از سلاح دیگری تحت عنوان سلاح تحریم های فلج کننده استفاده می کند .

وی عنوان کرد : باید سلاح تحریم های فلج کننده را به سلاح نا کار آمد و بی اثر تبدیل کرد .

جلیلی با اشاره به تحریم های وارده به ملت ایران گفت :این تحریم ها فشار اقتصادی بر ملت بود .

برچسب ها: جلیلی ، برجام ، سخنرانی ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.