راب جانوف بر این اعتقاد است؛ برندهای عالی و لوگوهای درخشان با یکدیگر
رابطه متقابلی دارند. چرا که به یک محصول ضعیف نمیتوان با یک لوگوی
بینظیر کمک کرد و در مقابل یک محصول خوب با یک لوگوی بسیار فراموششدنی
نمیتواند جلب توجه لازم برای موفقیت را داشته باشد. از سوی دیگر مهمترین
ویژگی بصری یک لوگو، سادگی آن است. اغلب سفارشدهندهها فهرست بلندبالایی
از چیزهایی دارند که باید در لوگو به نمایش دربیاید. اما این روش یک
دستورالعمل شکستخورده است. لوگو باید ساده باشد و خاص. در غیر این صورت در
یادها نخواهد ماند.
تورج صابرىوند، طراح ارشد «دیزاینوند» و همكار ایرانى راب جانوف درباره
آغاز این همکاری درباره طراحی لوگو برندهای ایرانی گفت: «در حالی تمام
برندهای جهان مدام لوگوهایشان را بازطراحی میکنند. در ایران، لوگوهای
بسیارى وجود دارد که دهههای پیش طراحى شده و تا امروز هیچ تغییری نکرده و
از استانداردها و سلیقههای امروز عقب ماندهاند. از دیگر سو در شرایط جدید
اقتصادى ایران و حضور برندهای جهانی، برندهای ایرانی ناگزیرند هویت بصرى
خود را بهروز كنند تا تصویری پویا و سرزنده از خود به مخاطبان ارائه
دهند.»