سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شیراز؛

برخورد با موتورسیلكت سواران متخلف در جلوی مدارس

جانشین فرمانده نیروی انتظامی شیراز از برخورد با موتورسواران متخلف كه در جلو مدارس ایجاد مزاحمت می كنند، خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سیدمسعود حسینیان گفت: پلیس شهرستان شیراز در راستای تامین امنیت شهروندان بویژه دانش آموزان از هیچ كوششی دریغ نخواهد كرد.
وی برخورد با موتورسواران متخلف را از جمله برنامه های پلیس شیراز عنوان كرد و افزود: با موتورسوارانی كه قصد ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان بویژه مدارس دخترانه را داشته باشند با جدیت برخورد و ضمن دستگیری افراد متخلف، موتورسیكلت آنها نیز توقیف و به پاركینگ منتقل می شود.
جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شیراز اضافه كرد: پلیس شیراز در كنار آموزش و پرورش و فرهنگیان، آمادگی كامل دارد تا با هر گونه ایجاد مزاحمت برای دانش آموزان با جدیت برخورد كند و طرح برخورد با اراذل و اوباش در حوزه مدارس نیز در حال اجرا است.
سرهنگ حسینیان در ادامه با اشاره به برگزاری كلاس های آموزشی پلیس برای دانش آموزان، هدف از برگزاری این كلاس ها را پیشگیری از آسیب های اجتماعی عنوان كرد و گفت: نیروی انتظامی در راستای اقدامات پیشگیرانه، برگزاری كلاس های آموزشی در حوزه آسیب های اجتماعی، فضای مجازی و موادمخدر را در دستور كار دارد و این موضوع با جدیت در حال انجام است.
وی خاطرنشان كرد: كارشناسان و مربیان آموزش همگانی معاونت اجتماعی، با حضور گسترده خود در مدارس گام های موثری در كاهش جرائم و آسیب های اجتماعی بر داشته اند.
گفتنی است مقرر شد پلیس شهرستان شیراز بتواند از سامانه دوربین های مدار بسته آموزش و پرورش برای پوشش امنیتی استفاده كند.
انتهای پیام/ن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.