سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان؛

تداوم اقدامات پلیس برای مبارزه با قاچاق

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:اقدامات پلیس برای مبارزه با قاچاق ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛علیرضا صا لحی در جمع خبر نگاران با بیان اینکه اولین مأموریت پلیس در سال جدید مبارزه با قاچاق کالا است افزود :آمار ها حکایت ازافزایش رو به رشد کشفیات دارد و با اجرای طرح های جدید و استفاده از اطلاعات مردمی ضربه های مهلکی را به باند های قاچاق وارد کردیم و این اقدامات همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به رضایت مردم از عملکرد پلیس بیان کرد :باتوجه به این رضایتمندی هنوز تا نقطه ی مطلوب فاصله داریم و دلیل عمده ی آن کم برخورداری از تجهیزات و فنی و تخصصی است .

صالحی افزود : همه ی مجرمین از پتانسیل تکرار جرم برخوردار هستند.

وی با بیان اینکه پلیس و دستگاه قضایی دو دستگاه مکمل هستند خاطر نشان کرد : این دودستگاه در راستای افزایش امنیت مردم و کاهش تکرار تخلف و جرم تلاش می کنند تااز کوچکترین ناهنجاری جلوگیری کنند .

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به انتخاباتی که چندروزی است از آن می گذرد بیان کرد :پلیس باتمام توان در برگزاری انتخابات نظم و امنیت را برای مردم برقرار کرد و از آن مهم تر یک ترافیک و رفت و آمد خوبی را ایجاد کرد تامردم در کما ل آرامش بتوانند انتخاب شایسته و اصلحی را داشته باشند .

وی تأکید کرد : مردم نیز باحضور خود نشان دادند که از شعور سیاسی بالایی برخوردار هستند و به تکلیف خود عمل کرده اند و حال نمایندگانی که با هزینه های کلان به مجلس راه پیدا کردند باید با تشخیص دقیق و قانونی پاسخگوی اعتماد مردم باشند .

صالحی افزود :27کیلو گرم موادمخدر و 14قبضه صلاح های غیر مجاز کشف شده است.

وی به اجرای طرح جمع آوری معتادین متهاجر اشاره کرد و گفت : 70درصد جرایم مرتبط به مواد مخدر است .

گفتنی است در استان زنجان هیچ گونه سرقت بانک وطلاو گروگان گیری وجود نداشته است .

انتهای پیام/ش

برچسب ها: پلیس ، مبارزه ، قاچاق ، امنیت ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.