سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهواز؛

تشكيل نشست‌های هفتگی ادبيات داستانی دفاع مقدس در اهواز

نشست‌های انجمن ادبيات داستانی بسيج هنرمندان خوزستان، پنجشنبه هر هفته در ساختمان مرکزی بسیج هنرمندان در اهواز تشكيل می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان گفت:  یكی از برنامههای این انجمن نشستهای هفتگی با حضور نویسندگان دفاع مقدس عنوان كرد که نشست‌های این انجمن پنج‌شنبه هر هفته ساعت ۱۲- ۱۰ در ساختمان مرکزی بسیج هنرمندان واقع در بلوار ساحلی برگزار می‌شود.

عبدالصاحب رومزی‌پور، افزود: در هر نشست 3 موضوع بررسی می‌شود؛ موضوع اول مخاطب‌شناسی است؛ در راستای بومینویسی در این بخش تلاش می‌شود ویژگی‌های مردم استان مورد توجه قرار گیرد و آثار دفاع مقدس باتوجه به این ویژگیها تهیه و نوشته شود. قسمت دیگر این نشستها، داستان‌خوانی است؛ در این بخش داستانهای اعضای انجمن خوانده می‌شود و بخش سوم تشریح یکی از پارامترهای داستان است.

رومزیپور با بیان اینكه نشست‌ها ادبیات داستانی انجمن با حضور نویسندگان و اعضا تشکیل می‌شود، اظهار كرد: طی این نشستها آثار چاپ نشده اعضای انجمن نیز خوانده می‌شود که با هدف تقویت قلم این نویسندگان انجام می‌شود.

مسئول انجمن ادبیات داستانی بسیج هنرمندان خوزستان در پایان اعلام كرد: امسال جشنواره داستانی توسط این انجمن برگزار خواهد شد كه فراخوان آن بزودی اعلام می شود.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.