سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

پرویز خان همچنان در جایگاه دوم ترانزیت مرزهای زمينی كشور قرار دارد

به گفته مدیر کل حمل و نقل و پايانه هاي استان کرمانشاه بیش از 110 ميليون و 512 هزار تن کالا از ابتدای امسال تاپايان فروردين ماه از مرز زميني پرويزخان جابه جا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ بهمن خسروانی گفت: پايانه مرزی پرويزخان در سال گذشته با اختصاص 23.3 درصد از كل فعاليت ترانزيت ورود به كشور پس از بندرعباس جايگاه دوم را داشته و امسال نيز با آمار 17.5 درصدي از كل فعاليت ترانزيت ورود به كشور همچنان پس از بندرعباس جايگاه دوم را در مرزهای زمينی كشور حفظ كرده است.

وی افزود:ميزان 110 ميليون و 512 هزارو 605 تن كالا از طريق مرز پرويزخان به كشور وارد شده كه اين ميزان مجموعا" در قالب 4 هزارو 317 سفر كاميون صورت گرفته است

خسروانی گفت: با بیان اینکه سفرهاي صورت گرفته در قالب 2 هزارو 657 سفر كاميون ايراني و هزارو 660 سفر كاميون خارجی انجام شده استگفت:تعداد 7 هزارو 771 نفر در اولين ماه سال جاری از اين مرز زمينی تردد داشته اند.

وی تعداد مسافرين ورودی به كشور را 2 هزارو 32 نفر ومسافران خروجی از كشور را هزارو 672 مسافر طی اين ماه اعلام كرد وافزود: از مجموع مسافران جابجا شده از مرز پرويزخان تعداد 4 هزارو 289 نفر ايرانی و 3 هزارو 482 نفر عراقی بوده اند.



انتهای پیام/پ



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.