سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با درخواست مجمع فدراسیون کشتی:

خادم نامزد عضویت در هیأت رئیسه uww شد

در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی مکلف به کاندید شدن برای عضویت در هیأت رئیسه اتحادیه جهانی شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در جریان برگزاری مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کشتی، روسای هیأت‌های کشتی در نامه‌ای با برشمردن دلایلی همچون نقش تاثیرگذار فدراسیون کشتی ایران در برنامه‌های اتحادیه جهانی کشتی جهت دفاع از حفظ کشتی در المپیک، ارتباط موثر مدیریت فدراسیون کشتی با اتحادیه و کشورهای عضو و در نهایت تاکید صریح نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی کشتی در این خصوص ، بر کاندیدا شدن رسول خادم در انتخابات آینده هیئت رئیسه تاکید کردند.
 
اعضا مجمع و به‌ویژه هیأت‌های کشتی استان‌ها پس از ارائه نامه مذکور و انجام توضیحات لازم به نصرالله سجادی، از معاون وزیر ورزش و رئیس مجمع درخواست کردند کاندیداتوری خادم را جهت عضویت در هیئت رئیسه اتحادیه جهانی کشتی به تصویب مجمع فدراسیون کشتی ایران به‌عنوان بالاترین مقام و مرجع تصمیم‌گیری در کشتی کشور برساند.
 
سجادی در مجمع عمومی فدراسیون کشتی در این زمینه گفت: از این تصمیم مجمع حمایت می‌کنیم و رسول خادم مکلف است در انتخابات مذکور شرکت کند.

 
انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.