سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

اولویت کالاهای ایرانی در بازارهای کوثر

بازارهای کوثر در راستای کمک به تولید ملی در مواجهه با کالاهایی که نمونه داخلی دارند، اولویت را به کالای ایرانی می دهند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشرا به فعالیت 13 فروشگاه کوثر در مناطق مختلف شهر اصفهان گفت: دو منطقه از مناطق 15گانه شهر اصفهان فاقد بازار هستند که اگر شهرداری مناطق زمین را فراهم کنند آماده احداث فروشگاه در این مناطق هستیم.

اصغر کشاورز گفت:مزیت فروشگاه‌های کوثر، حذف واسطه و کم کردن فاصله بین تولیدکننده و مصرف کننده است که به این طریق توانسته اند قیمت محصولات را کمتر از آنچه بر آن‌ها درج شده به دست شهروندان برسانند.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال نیروهای نظارتی در فروشگاه‌ها افزایش یافته و در حال حاضر برای هر فروشگاه یک نیروی نظارتی به حل مشکلات مأموران فروشگاه و ارباب رجوع می‌پردازد و در صورت وجود کمبود در فروشگاه آن را گزارش می‌کند.

کشاورز با اشاره به افزایش تنوع کالاها در فروشگاه‌های کوثر است ادامه داد: ایام خاص سال مانند اعیاد شعبانیه اقلامی که سهم بیشتری در سبد خانوار دارند شامل تخفیفی بیش از آنچه در حال حاضر کاهش قیمت داده شده می‌شوند.

وی در خصوص فعالیت دامپزشکان در بازارهای کوثر گفت: در صحبت‌های انجام شده با سازمان دامپزشکی، در هر بازار یک دامپزشک ویژه حضور دارد که بر موارد پروتئینی و گوشتی از زمان کشتارگاه تا مرحله توزیع نظارت می‌کند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بیانات رهبر انقلاب و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی سرلوحه فعالیت ما در فروشگاه‌های زنجیره‌ای کوثراست گفت: در سال جدید در مواجهه با کالاهایی که نمونه داخلی دارند اولویت را به کالای ایرانی خواهیم داد و تا آنجا که تعادل بازار حفظ شود و بتوانیم به تولید ملی کمک می‌کنیم.



انتهای پیام/م


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.