سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

همه چيز به كام يزديها

برد فولاد يزد و باخت ديگر كانديدهاى سقوط ،روزى بى نظير را براى يزدى ها رقم زد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ هفته ٣٦ليگ يك فوتبال باشگاههاى كشور در حالى در ده نقطه از اين پهنه ى خاكى انجام شد كه در يكى از زيباترين و مهم ترين بازيها فولاد در خانه پذيراى تيم رده سومى فجر شهيد سپاسى شيراز بود.

هواى مطبوع و كيفيت خوب زمين نصيرى به بازى دو تيمى كه يكى براى بقا ميجنگيد و ديگرى براى صعود به ليگ برتر بازى ميكرد جان ديگرى داده بود.

بازى در نيمه اول  با برترى محسوس فولادى ها پيگيرى شد اما نتوانستند يزديها از اين برترى استفاده كنند تا با نتيجه بدون گل بازى خاتمه يابد.

بازى نيمه دوم با روند نيمه اول پيگيرى شد تا در دقيقه ٦٨ حميد غلامى نهمين گل اين فصل خود را روى ارسال هادى ايمانى برساند و يزديها را خوشحالترين افراد ورزشگاه كند.

بعد از اين گل بازى احساسى فجرى ها دو موقعيت تك با تك را نصيب فولادى ها كرد تا جاييكه بى دقتى بازيكنان فولاد مانع ايجاد يك نتيجه دور از ذهن به نفع كويرنشينان شود و بازى را فولاد ببرد.

در ديگر بازيها شهردارى اردبيل،داماش گيلان،پاس رقباى اصلى فولاد براى نيافتادن بازيهاى خود را واگذار كردند تا فولاد يك گام ديگر به بقا در ليگ ازادگان اميدوارتر شوند.

انتهاى پيام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.