سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساری،

کاروان های غیرمجاز در کمین زائران

افراد برای سفر عتبات عالیات به کاروان‌های مجاز مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مدیرکل حج و زیارت مازندران با تاکید بر اینکه افراد برای سفر عتبات عالیات به کاروان‌های مجاز مراجعه کنند، گفت: برخی زائران با ثبت‌نام در کاروان‌های غیرمجاز مشکلات بسیاری را برای خود به وجود می ‌آورند.

حبیب‌الله ساداتی افزود: در روزهای گذشته دفتر جهانگردی عصر میعاد کاروان 160 نفره را به‌صورت غیرمجاز به قصد زیارت عتبات عالیات سه روز در تهران مردم را معطل و سرگردان کرده است.

وی گفت: دفاتر جهانگردی تیهو در بهشهر، عصر میعاد در نکا، ققنوس در ساری، آبان ‌گشت در تنکابن دفاتر غیرمجاز بوده و افراد از مراجعه به این دفاتر به‌ صورت جدی پرهیز کنند.

وی درباره زمان پروازهای مجاز عتبات عالیات، افزود: دو پرواز پنج ‌شنبه، یک پرواز شنبه و دو پرواز روز یک ‌شنبه هر هفته برای زائران عتبات در نظر گرفته شده‌ است.

مدیرکل حج و زیارت مازندران با اعلام اینکه دریافت وجه به صورت نقدی از زائران عتبات عالیات ممنوع است، گفت: یکی از مواردی که نشان می‌دهد دفاتر غیرمجاز است، این بوده که وجوه را به‌ صورت نقدی از افراد دریافت می‌ کنند.

ساداتی افزود: درخواست ما از متقاضیان سفر عتبات عالیات این است اگر با افرادی که در این زمینه قصد سودجویی دارند، برخورد کردند حتماً به حج و زیارت اطلاع داده تا به‌صورت جدی موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

به گفته وی؛ متقاضیان برای اعزام به عتبات عالیات با مراجعه به 220 دفتر زیارتی استان و یا سامانه به آدرس attabat.haj.ir نسبت به انجام ثبت ‌نام اقدام کرده و به ‌صورت مستقیم در کاروان‌ها ثبت‌ نام کنند و وجوه خود را به‌صورت اینترنتی واریز کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.