سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

کریدور شماره 5حمل ونقل کشور موردبازدید معاون وزیر راه قرار گرفت

با حضور آقای امینی معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه جاده کرمان – راور – دیهوک بازدید شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  فرماندار شهرستان راور به همراه آقای امینی معاون وزیر راه و شهرسازی ، آقای بلوردی مدیر کل راه و شهرسازی استان و دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی از پروژه جاده محور کرمان راور دیهوک بازدید کردند .

در این بازدید آقای میرصادقی به مشکلات ترافیکی ، حمل و نقل و تصادفات این جاده به علت تعطیلی و طلب پیمانکاران اشاره و با توجه به موقعیت این راه ملی خواستار تخصیص اعتباری برای شروع مجدد و اتمام پروژه فوق شد .

در این بازدید امینی معاون وزیر راه و شهرسازی گفت :این پروژه از پروژه های بسیار مهم به سمت راور قرار گرفته است این طرح در سطح جامع کشوری به نام کریدور شماره پنج شناخته شده است

 وی گفت: کریدورشمال وجنوب در بحث حمل ونقل نقش اساسی را اجرا می کندوحدود193کیلومتر از کرمان تا مرز استان خراسا ن جنوبی جزء این پروزه مهم است .

وی تاکید کرد: درحال حاضر 5قطعه توسط پیماکاران در حال اجرا است .قصد داریم درسال 95 حدود 65 کیلومتر را چهارخطه بهره برداری برسانیم که این پروژه یکی از 5 پروژه مهم وزارت راه و شهرسازی است.

معاون وزیر راه وشهرسازی خاطرنشان کرد:برای اجرایی شدن این پروژه نیاز به 50میلیاردتومان اعتبار داریم وامیدواریم که تا پایان سال حدود 65کیلومتر از مسیر فوق را زیر بار ترافیکی ببریم .

انتهای پیام/ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.