سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل؛

اعزام قهرمانان مسابقات دوومیدانی ناشنوایان به بلغارستان

رئیس هیأت ناشنوایان استان اردبیل گفت: قهرمانان هفدهمین دوره مسابقات دوومیدانی ناشنوایان کشور که ترکیبی از استان‌های مختلف است، عازم مسابقات بلغارستان می‌شوند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ سخاوتعلی خدنگی در مراسم پایانی هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی دوومیدانی ناشنوایان کشور که به میزبانی اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: در مدت پنج روز میزبان آقایان و بانوان دوومیدانی‌کار سراسر کشور بودیم که مسابقات خود را در بیش از 17 رشته دوومیدانی برگزار کردند.

وی گفت: این مسابقات به مدت دو روز برای بانوان و سه روز برای آقایان با شرکت ورزشکارانی از 21 استان کشور در بخش آقایان و 13 استان در بخش بانوان انجام شد که اردبیل هم شایستگی میزبانی و هم قهرمانی را به اثبات رساند.

رئیس هیأت ناشنوایان استان گفت: ما هم در مسابقات بخش آقایان و هم بانوان موفق شدیم بر سکوی قهرمانی بایستیم که امیدواریم در مسابقات جهانی نیز ورزشکاران استان اردبیل خوش بدرخشند.

خدنگی در ادامه افزود: این مسابقات در بخش بانوان با قهرمانی اردبیل، نایب قهرمانی یزد و جایگاه سومی اصفهان به پایان رسید و در بخش آقایان نیز به ترتیب اردبیل، آذربایجان شرقی و چهار محال بختیاری توانستند در جایگاه‌های بعدی قرار بگیرند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.