سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهاباد؛

حضور زائران كاروان هاي راهيان نور در مهاباد

بيش از هشت هزار زائر در قالب كاروان هاي راهيان نور امسال با سفر به شهرستان مهاباد از مناطق عملياتي و يادمان هاي شهدا دیدن كرده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، مسئول واحد اردويي و گردشگري سپاه مهاباد گفت:اين تعداد كه بیشتر آنان را كاروانهای راهيان نور دانش آموزي تشکیل می دادند، از استان هاي آذربايجان شرقي و اردبيل به اين شهرستان و ديگر نقاط عملياتي شمالغرب كشور اعزام شدند.

سرهنگ عارفي نيا پيش بيني کرد تا يكماه آينده تعداد بازديد كنندگان کاروانهای راهیان نور به بيش از 18 هزار نفر افزايش یابد.

وی اضافه كرد: اين زايران در سفر به آذربايجان غربي علاوه بر بازديد از مهاباد از شهرهاي اروميه، اشنويه،نقده،پيرانشهروسردشت و مناطق عملياتي دوران دفاع مقدس در اين شهرستان ها ديدن مي كنند.

بگفته مسئول واحد اردويي و گردشگري سپاه مهاباد ، پارسال هم در مجموع بيش از 81 هزار نفر از زائران كاروان هاي راهيان نور استان هاي آذربايجان شرقي، مركزي، قم، اصفهان، آذربايجان غربي، خراسان رضوي و شمالي، اردبيل و تهران به اين شهرستان سفر كردند.

امسال همچنين پيش بيني شده از شهرستان مهاباد 700 نفر در قالب 16 دستگاه اتوبوس براي زيارت مرقد مطهر امام خميني(ره) به تهران اعزام شوند.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.