سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جرائم در کهگیلویه و بویراحمد کاهش چشمگیری داشته است

معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد از کاهش جرائم خشن در این استان خبر داد و گفت: کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛الماس گشتاسبی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی برای کاهش جرائم و تخلفات گفت: با اقدامات انجام شده شاهد کاهش جرایم سرقت، ضرب و جرح، توهین و تهمت در استان هستیم.
 
معاون اجتماعی و پیشگیری از جرم دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تصرف اراضی ملی و زراعی توسط افراد سودجو گفت: برای جلوگیری از تصرف اراضی ملی و زراعی همه دستگاه‌های مربوطه پای کار باشند و با قاطعیت با این موضوع برخورد کنند.
 
وی از روند افزایش مصرف مواد مخدر، طلاق و مشکلات خانوادگی ابراز نگرانی کرد و گفت: دستگاه‌های فرهنگی با اجرای برنامه‌های لازم برای کاهش این آسیب‌های برنامه‌ریزی کنند.
 
این مسئول با اشاره به اینکه مهاجرت و حاشیه‌نشینی در شهر یاسوج رو به افزایش است، افزود: عمده جرائم در حاشیه شهرها انجام می‌شود.
 
گشتاسبی از کاهش جرائم خشن در استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته خبر داد و بیان کرد: جرائم خشن در استان به صفر رسیده است، ضمن اینکه کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های امن کشور به شمار می‌رود.
 
معاون دادگستری کهگیلویه و بویراحمد به تخلفات انتخاباتی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: با اقدامات پیشگیرانه دادگستری تعداد پرونده‌های تخلفات انتخاباتی حتی به تعداد انگشتان یک دست نبود.
 
انتهای پیام/ف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.