سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

آیین بزرگداشت روز معلم در دانشگاه شهركرد

همزمان با 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مطهری (ره) و روز معلم، آیین بزرگداشت مقام معلم و استاد، در دانشگاه شهركرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همزمان با 12 اردیبهشت سالروز شهادت آیت الله مرتضی مطهری (ره) و روز معلم، آیین بزرگداشت مقام معلم و استاد، با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان، در دانشگاه شهركرد برگزار شد.

رئیس دانشگاه شهركرد در این آیین، با گرامیداشت روز معلم و یاد و خاطره شهید آیت الله مطهری (ره) گفت: بی شك علم و دانش و نقش معلمان و مدرسان دانشگاه در تقویت بنیان های علمی در جامعه از اهمیت بالایی برخوردار است و با تولید ثروت از علم و دانش می توان در رشد و اعتلای كشور نقش موثری ایفا كرد.

دکتر شایان شامحمدی، کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی را از مهمترین برنامه های دانشگاه شهرکرد برشمرد و افزود: دانشگاه می تواند با ارائه پژوهش های كاربردی و تحقیقات دانش بنیان زمینه تحقق این مهم را فراهم كند.

وی، با تأكید بر نقش كارآفرینی دانشگاه ها و مراكز آموزش عالی، تصریح كرد: تلاش ما بر این است تا دانشگاه را از مرحله آموزش محوری به مرحله كارآفرینی و دانش بنیانی تبدیل كنیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه شهركرد نیز در این آیین گفت: علم در آموزه های دینی به عنوان بهترین چراغ هدایت انسانهاست و آموزنده علم نیز دارای شان و جایگاه مهمی است.

حجت الاسلام علی اصغر حمزه افزود: یك معلم و آموزگار نه تنها علم و دانش را به دانش آموزان عرضه می كند بلكه باید از نظر تربیتی نیز برای آنها استاد اخلاق باشد.

گفتنی است: در پایان این برنامه، از مدرسان برتر و اعضای هیأت علمی دانشگاه شهركرد تجلیل شد.

گفتنی است: 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری (ره) در سال 1358، روز معلم و آغاز هفته بزرگداشت مقام معلم است.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.