سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان؛

تدوین سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان

مجموعه سوم از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر اصفهان تدوین می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با اعلام این خبر گفت: یکی از اهداف  مهم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان برای دست‌یابی به شاخص‌های درج‌شده در اسناد توسعه ملی و انجام برنامه‌ریزی، ایجاد هماهنگی، ارائه بسته‌های حمایتی و نظارت بر عملکرد بخش‌های گوناگون سازمانی اساسنامه شورای راهبردی شهرستان‌ها است.
حجت الاسلام رمضانعلی معتمدی اظهار داشت: این اساسنامه در 3 ماده  تدوین و بر اساس آن موضوع و فعالیت، شرح وظایف شورا و اعضای شورا به صورت کامل مشخص‌شده است.
وی افزود: هم‌افزایی بین ادارات شهرستان‌ها برای همکاری در اجرای برنامه‌های ساختاری و فرهنگی هنری، قرآنی و فعالیت‌های مسجد محوری در این آیین نامه مورد توجه قرارگرفته است.
حجت‌الاسلام معتمدی اظهارداشت: تدوین سند راهبردی در حوزه فرهنگ و هنر نماد هر شهرستان است که آن را از لحاظ مولفه‌های آماری و دامنه فعالیت دستگاه‌های متولی فرهنگ و هنر به دیگران معرفی می کند.
معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان اشاره کرد: در گذشته 2 مجموعه از سند راهبردی توسعه فرهنگ و هنر استان اصفهان تدوین و ارائه شده که امسال نیز مجموعه سوم این سند با همکاری شهرستان‌های استان تدوین می‌شود.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.