سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

کسب 5 مدال مسابقات وزنه برداری قهرمانی 2016

وزنه‌برداران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم موفق به کسب پنج مدال از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی 2016 مردان آسیا شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛ وزنه‌برداران باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم بعد از درخشش در پیکارهای لیگ برتر وزنه‌برداری باشگاه‌‌های ایران با انگیزه بسیار بالا در تمرینات تیم ملی حضور یافته و با قدرت به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شدند.

رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا با حضور چهره‌های شاخص این رشته از کشورهای مختلف قاره کهن به میزبانی کشور ازبکستان در شهر تاشکند به انجام رسید و پولاد مردان کشورمان که در جمع آنها علی هاشمی و بهادر مولایی نمایندگان باشگاه یاسین‌پیشرو قم نیز حضور داشتند مجموعا به 10 مدال دست یافتند و سکوی دوم آسیا را به خود اختصاص دادند.

امسال چهل و ششمین دوره مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا با برنامه‌ریزی کنفدراسیون وزنه‌برداری قاره کهن به انجام رسید و تیم ملی کشورمان با درخشش پولادمردان خود در اوزان و دسته‌های مختلف مجموعه سه مدال طلا، چهار نشان نقره و سه برنز کسب کرد.

در پایان این دوره از مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در شهر تاشکند ازبکستان تیم ملی کشورمان مجموعا 500 امتیاز تیمی کسب کرد تا بعد از تیم ملی وزنه‌برداری کشور چین، عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به ارمغان بیاورد.

از بین دو وزنه‌برداری که به نمایندگی از باشگاه فرهنگی ورزشی یاسین‌پیشرو قم در این رقابت‌ها حضور یافته بودند علی هاشمی در دسته 94 کیلوگرم موفق به کسب دو عنوان نایب‌قهرمانی و یک مقام سومی شد تا مجموعا دو نشان نقره و یک برنز همراه با 73 امتیاز برای تیم ایران کسب کند.

در پایان چهل و ششمین دوره پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی آسیا در ازبکستان، تیم ملی چین با کسب 506 امتیاز قهرمان شد، ایران با کسب 500 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و نایب‌قهرمان شد، ضمن اینکه میزبان با کسب 463 امتیاز رتبه سوم را به دست آورد اما نکته جالب توجه در خصوص این دوره از رقابت‌ها، این است که سهمیه المپیک در آن توزیع نمی‌شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.