سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج؛

روند سرمایه گذاری در کردستان کند است

استاندار کردستان گفت: علیرغم اقدامات صورت گرفته هنوز روند سرمایه گذاری در استان کردستان کند است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه جوان ازسنندج،عبدالمحمد زاهدی در جلسه خدمات سرمایه گذاری استان بابیان این مطلب گفت: سرمایه گذاری نیازمند تغییرات اساسی در بینش و نوع نگاه مدیران به مقوله سرمایه گذاری است.

وی خطرپذیری مدیران را لازمه ایجاد حرکت و سرمایه گذاری عنوان کرد و افزود :جذب سرمایه گذار به هر شکل ممکن باید صورت بگیرد و وظیفه مدیران تسهیل و آماده سازی بسترهای مورد نیاز در این خصوص است.

زاهدی با بیان اینکه مدیران نباید خود را در قوانین و مقررات دست و پاگیر محصور کنند تاکید کرد : بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی باید ملاک عمل همه دستگاه های اجرایی استان باشد.

استاندار کردستان به همکاری و تعامل خوب دستگاه های نظارتی برای تسهیل سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: مدیران به هیچ وجه نباید دستگاه های نظارتی را بهانه کار نکردن قرار دهند چرا که اگر هدف کمک به توسعه استان باشد آنان نیز کمک خواهند کرد.

زاهدی با اشاره به اینکه در استان های دیگر زیر ساخت های مورد نیاز برای سرمایه گذاری فراهم است افزود: در استانی همانند کردستان باید تلاش مضاعف صورت بگیرد و در صورت به ثمر نشستن چند طرح سرمایه گذاری راه برای دیگر سرمایه گذاران باز خواهد شد.

استاندار کردستان با بیان اینکه بعضی از سرمایه گذاران اقلیم کردستان عراق تمایل به سرمایه گذاری دارند افزود :با توجه به همجواری و تشابهات فرهنگی و اجتماعی زمینه های مناسبی برای سرمایه گذاری آنان فراهم شده است که باید از این امکان بهترین استفاده شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.