سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظریف: دیدار دوستانه برای تیم ملی مفید خواهد بود

لیبرو تیم ملی والیبال ایران گفت: از آنجایی که نزدیک به یک ماه است در تمرینات حضور داریم، سفر به فرانسه و برگزاری دیدار دوستانه برای تیم ملی مفید خواهد بود.

فرهاد ظریف در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط تمرینی تیم ملی در آغاز ششمین هفته از تمرینات تیم ملی گفت: بازیکنان و مجموعه تیم ملی والیبال همگی یکدل هستند تا بتوانند والیبال ایران را به هدف مهم خود برسانند. 

وی ادامه داد: خوشبختانه بازیکنان پس از گذشت یک ماه از تمرین با لوزانو به خوبی با  این مربی و شیوه کاری او آشنا شدند. لوزانو تمرینات بسیار حرفه ای در دستور کار دارد و با جدیت تمام بازیکنان را ترغیب می‌کند با انگیزه تمرین کند.

ظریف افزود: من در زمان حضور کواچ به دلیل مشکلاتی که پیش آمد نتوانستم به تیم ملی کمک کنم. اما خوشبختانه بار دیگر فرصت حضور در اردوی تیم ملی پیش آمد و هدفم کمک به تیم ملی است.

لیبرو تیم ملی والیبال ایران با اشاره به این که همه چیز آماده افتخار آفرینی والیبال ایران است، افزود: برنامه ریزی ها به خوبی صورت گرفته است. بازی های دوستانه ترتیب داده شده می‌تواند به روند تیم ملی کمک کند. بازیکنان پس از شش هفته تمرین کاملا آماده هستند تا مسابقه بدهند و دیدار با تیم ملی فرانسه و لهستان بسیار می‌تواند مفید باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم تلاش و برنامه ریزی مستمر ما به حضورمان در المپیک ریو منجر شود تا بتوانیم دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد و به دعای خیر هم وطنانمان در ژاپن نیاز داریم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.