سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بشیری در نطق میان‌دستور:

وزیر آموزش و پرورش دست از سیاسی کاری بردارد

نماینده پاکدشت گفت: آقای وزیر دست از سیاسی کاری بردارید و برای پرداخت مطالبات معلمان و رفع مشکلات آنها اقدام کنید.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت در نطق میان دستور ضمن تبریک به مناسبت روز معلم و روز کارگر اظهار داشت: آمریکا و استکبار جهانی در هر دوره‌ای با توجه به شرایط همان زمان علیه انقلاب اسلامی توطئه می‌کنند.

وی افزود: صدور رای ظالمانه آمریکا برای توقیف 2 میلیارد از اموال ایران و دهها مسئله دیگر از کارشکنی‌های این کشور است، آنها سعی دارند از هر طریقی که شده فعالیت‌های هسته‌ای ایران را که حاصل اراده مستحکم جوانان ایران اسلامی است را به تعطیلی بکشانند.

نماینده پاکدشت ادامه داد: آنها در این راستا از در مذاکرات و توافق وارد شدند، اما هرچه از زمان تمام شدن مذاکرات دور می‌شویم، حسن‌نیت طرف مقابل نیز کمتر می‌شود. متاسفانه پس از توافق اتفاق جدی و محسوسی در حوزه اقتصادی رخ نداد.

بشیری با اشاره به وضعیت رکود و ورشکستگی برخی کارخانه‌ها، اظهار داشت: متاسفانه ما شاهد ورود کالاها و خودروهای لوکس خارجی هستیم که این موضوع موجب شکسته شدن کمر تولیدکنندگان شده است.

وی افزود: مسئولان دولتی موقع پرداخت یارانه‌ها دچار مصیبت عظما می‌شوند، ولی ریخت و پاش‌های بی حد و حصر حق آنها است. مصیبت عظمی زمانی است که دانشمندان هسته‌ای با درد و رنج فعالیت کردند، اما کار آنها با وعده‌های دروغین تعطیل شد. مصیبت زمانی است که ما توان آزاد کردن سرمایه‌های خود را از دست چپاول‌گران آمریکا نداریم و گول لبخندهای زیرکانه آنها را می‌خوریم.

نماینده مردم پاکدشت با انتقاد از عملکرد دولت سعودی اظهار داشت: مصیبت عظمی زمانی است که سعودی‌ها در حج کارشکنی می‌کنند، اما ما با ضعف دیپلماسی خود توان پیگیری آن را نداریم.

بشیری ادامه داد: اگر رهنمودهای رهبر انقلاب نبود، مشخص نمی‌کرد که ما در حال حاضر چه وضعیتی داشتیم.

نماینده مردم پاکدشت با انتقاد از عملکرد دولت گفت: در حالی که شهرستان ما به بیمارستان نیاز داشت، اما با صرف هزینه‌های بالا از افتتاح این بیمارستان قبل از انتخابات خودداری شد.

وی با انتقاد از عملکرد وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: عباس آخوندی طرح مسکن مهر را طرحی مزخرف می‌داند، باید به ایشان بگویم شما برای خانه‌دار شدن مردم در این سه ساله چه گامهایی برداشته‌اید؟

فرهاد بشیری با انتقاد از عملکرد وزیر آموزش و پرورش گفت: دست از سیاسی کاری بردارید و برای پرداخت مطالبات معلمان و رفع مشکلات آنها اقدام کنید.

وی در خصوص عملکرد ضعیف وزیر کار و تعاون اجتماعی، اظهار کرد: در حال حاضر نیاز است نسبت به پرداخت معوقات کارگران برخی نقاط کشور اقدام سریع صورت گیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، آموزش ، پرورش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.