سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه؛

آغاز ثبت نام اينترنتی نخستین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش

ثبت نام اينترنتی نخستین آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، بخش های صنایع دستی، فرش در سال 1395 آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: نخستین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستی، فرش و نان و غله و... ) سال 1395 در تاریخ 30 اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می شود.

ناصری امید درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستی، فرش و نان و غله و... ) گفت: داوطلبان از تاریخ 11/2/95 تا 19/2/95 با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید كارت اعتباری می توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.

وی اضافه کرد: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبی و عملی است كه متقاضيان بخش های صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستی پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 27/2/95 تا 29/2/95 با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه آزمون را دريافت نمايند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان کرمانشاه گفت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبی و كسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی مرکز سنجش و ارزشیابی مهارت استان برای شركت در آزمون عملی باید به حوزه های تعيين شده مراجعه نمايند.


انتهای پیام/پ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.