سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

برای مبارزه با مواد مخدر باید بیشتر تلاش کنیم

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: تاکنون طرح‎ها و برنامه‎های مختلفی برای مبارزه با مواد مخدر انجام شده است، اما چندان در این زمینه موفق نبودیم، بنابراین باید علل آن ریشه‎یابی و آسیب‎شناسی‎شود

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، مجید رستمی درجلسهشورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت اظهار داشت: در شهر جیرفت نسبت به سایر شهرهای استان کرمان مصرف مواد مخدر صنعتی کمتر است وبایستی با مشارکت مردم و مسئولان به سمتی حرکت کنیم که شهری عاری از مواد داشته باشیم.

این مقام قضائی با تأکید بر مشارکت مردم در امر مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: ما در اموری موفق هستیم که همت و حمایت مردم را داشته باشیم، بنابراین نیازمند همکاری آنها در این زمینه هستیم

رستمی با تأکید بر برخورد قاطع با متخلفان و قاچاقچیان تصریح کرد: دادستانی در بحث مقابله با مواد مخدر تاکنون دستور پلمب منازل متهمان و قاچاقچیان و حتی تخلیه برخی از محلهها را صادر کرده است.

وی افزود: باید ظرفیتهای بیشتری برای درمان مبتلایان به مواد مخدر ایجاد شود و خانوادههای آسیبدیده در این زمینه را حمایت کرد و درصدی از اشتغال را به آنها اختصاص داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت ادامه داد: هنگامی در بحث مبارزه با مواد مخدر موفق میشویم که در مردم انگیزه ایجاد کرده و اعتماد عمومی را جلب کنیم تا گزارش تخلفها را به مسئولان ارائه کنند.

رستمی با تأکید بر بهروز کردن امکانات و تجهیزات نیروی پلیس اضافه کرد: بزرگترین ضربه به قاچاقچیان ضربه اقتصادی است، اگر تجهیزات مأموران ما به روز باشد به راحتی میتوانند با کار اطلاعاتی آنها را زمینگیر کرد.

وی با انتقاد از پخش مشروبات الکلی در جشنها و مراسمهای عروسی اظهار داشت: چنین رسوم نادرست و قبیحی شایسته و زیبنده جامعه اسلامی نیست و باید با آن به شدت برخورد شود.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: مواد مخدر ، مبارزه ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.