سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضیاء مسعود: قاتلان به‌زودی اعدام خواهند شد

احمدضیاء مسعود نمایندۀ ویژۀ رییس‌جمهور در امور اصلاحات و حکومت‌داری خوب می‌گوید کسانی که دست‌شان به خون مردم آلوده‌است، به‌زودی اعدام خواهند شد.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،احمدضیا مسعود، با تأکید بر این مطلب، راهبرد تازۀ حکومت را در برابر هراس‌افگنان یک تغییر خوب می‌داند.
آقای مسعود می‌گوید که طالبان هیچ باوری به صلح ندارند و باید کاملاً سرکوب شوند.

آقای مسعود می‌گوید: «پالیسی‌های حکومت فعلاً قسمی‌است که موقف بسیار جدی در برابر هراس‌افگنان گرفته‌است و به‌زودی بعضی کسانی که دست‌شان به‌خون مردم افغانستان خون آلوده‌است، اعدام می‌شوند و پالیسی‌ها به شکل جدی ادامه پیدا می‌کند.»

آقای مسعود راهبرد تازۀ حکومت را درباره جنگ و صلح استقبال می‌کند و از طالبان این گونه تعریف ارائه می‌کند. «طالبان به حیث گروه مزدور هیچ باوری به صلح ندارند و فلسفۀ شان ویرانی‌است.»

آقای مسعود برای نابودسازی هراس‌افگنان و تأمین امنیت کشور، دادن نقش به مجاهدین را یک نیاز می‌داند.

در همین حال، شاکری، از مجاهدین پیشین می‌گوید: «به حکومت وحدت باید بگویم که بدون مجاهدین و نقش‌دادن به مجاهدین، یک گام هم نمی‌تواند پیش برود.»

احمدضیاء مسعود روند کند سرمایه‌گذاری‌ها را در کشور انتقاد می‌کند و از حکومت می‌خواهد تا رباینده‌گان را، که با ربودن بازرگان و تهدید آنان مانع سرمایه گذاری‌ها در کشور می‌شوند، به دار بیاویزد.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.