سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگيری عاملان توزيع چک پول های ابطالی در نیشابور

با تلاش پليس آگاهی شهرستان نيشابور عاملان توزيع چک پول های ابطالی در این شهرستان شناسايی و دستگير شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان   از مشهد؛ فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت:در مراجعه و شکايت تعدادي از کسبه و بازاريان مبني بر کلاهبرداري افراد سودجو با استفاده از چک پول هاي يک صدهزار توماني ابطال شده، موضوع به صورت ويژه در دستور کار دايره مبارزه با جعل و کلاهبرداري و اطلاعات جنايي پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ اکبر آقابيگي افزود :ماموران در بررسي هاي فني و پليسي متوجه شدند چک پول هاي توزيع شده در سطح شهرستان در سال هاي 84 و 85 از سيستم بانکي خارج شده و ايران چک ها را عليرغم پانچ توسط يکي از بانک ها به صورت ماهرانه اي ترميم و اقدام به خريد محصولاتي از کسبه و کلاهبرداري از آنان کرده اند.

وي افزود: کارشناسان در رد زني هاي پليسي چهار عضو اين باند کلاهبرداري را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير و در بازرسي از مخفيگاه آنها تعداد 473 قطعه چک پول به مبلغ 500 ميليون ريال کشف و ضبط کردند.

متهمان که در ابتدا منکر بيان هر گونه جرمي بودند در مقابل ادله و شواهد به ناچار لب به اعتراف گشودند و اظهار داشتند: ايران چک ها همگي اصلي اند که پس از پانج شدن ترميم و در سطح شهرستان خرج کرده ايم.

سرهنگ آقابيگي با اشاره به اينکه تاکنون تعداد 24 نفر از کسبه به عنوان شاکي مراجعه و پرونده تشکيل شده است.

انتهای پیام/ س - س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.