سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم؛

سرقت 3 میلیاردی از یک داروخانه در قم

یک سارق به اتهام سرقت از داروخانه به ارزش سه میلیارد و پانصد هزار ریال دستگیر سد.

به گزارش گروه اسنان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛  در پی شکایت مدیر یک داروخانه مبنی بر اینکه در حسابرسی مالی متوجه سرقت داروهای گران‌قیمت و وجوه نقد موجودی صندوق به ارزش بیش از سه میلیارد و پانصد هزار ریال در طی دو سال گذشته شده که بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران آگاهی استان قم قرار گرفت.
 
کرمی رئیس پلیس آگاهی استان قم گفت: بعد از این شکایت اقدام به برسی موضوع از طریق زیر نظر گرفتن وبازبینی دوربین های مداربسته کردیم.

وی ادامه داد: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد دوربین‌ها با وجود تصویربرداری به علت خاموشی ناگهانی در ساعات پایانی شب و تاریکی محل قادر به ضبط تصاویر قابل بهره برداری نیستند و ظاهراً به صورت عمدی سیستم روشنایی قطع شده است.
 
 
وی ادامه داد: با بررسی دقیق تصاویر به‌دست آمده مشخص شد متهم در شیفت کاری خود پس از قطع جریان برق با سوء استفاده از غفلت صندوقدار به صورت مکرر و هدفمند اقدام به سرقت وجوه صندوق و داروها از انبار و جاسازی اموال مسروقه در داخل خودروی پراید شخصی خود می‌کند.
 
کرمی ادامه داد: نامبرده که پس از هماهنگی با مقام قضائی استان دستگیر شد در تحقیقات اولیه منکر واقعیت شد اما با توجه به دلایل و شواهد موجود به ناچار اعتراف کرد.
 
وی در خصوص اظهارات متهم گفت: متهم اذعان کرد با توجه به مراودات مالی بسیار و عدم نظارت و کنترل دقیق طی دو سال اخیر که در داروخانه فعالیت داشته، از طریق قطع کردن برق و سیستم ضبط تصاویر دوربین‌های مداربسته در هنگامی که صندوقدار که تنها همکارش در شیفت شب بوده برای انجام امورات شخصی صندوق را ترک می‌کرد اقدام به سرقت وجوه و داروهای کمیاب و گران قیمت و فروش آن می‌کرده است.
 
 
رئیس پلیس آگاهی استان قم ضمن توصیه به نصب دوربین‌های مداربسته در محل کسب، بر استخدام افراد صلاحیت‌دار تاکید کرد.
 
انتهای پیام/ج - س
برچسب ها: قم ، سرقت ، داروخانه ، میلیاردی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.