سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد؛

نتایج مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری

نتایج مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ، و شهرستان بروجن اعلام شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، نتایج مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ، و شهرستان بروجن را اعلام كرد.

خدابخش مرادی گفت: در حوزه انتخابیه بروجن، از مجموع 42 هزار و 110 رأی مأخوذه، 41 هزار و 253 رأی صحیح اعلام شد كه خدیجه ربیعی فرادنبه با کسب 22 هزار و 275 رأی معادل 54 درصد كل آرا، موفق به كسب بیشترین آرا و راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد.

وی افزود: علی نادری فرد، دیگر نامزد حوزه انتخابیه بروجن نیز موفق به كسب 18 هزار و 978 رای برابر 46 درصد كل آرا شد و از راه یافتن به مجلس دهم باز ماند.

مرادی همچنین گفت: در حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، كیار و كوهرنگ نیز از مجموع 81 هزار و 222 رأی ماخوذه، 80 هزار و 367 رای صحیح اعلام شد که علی كاظمی باباحیدری، با كسب 51 هزار و 588 رأی، به دهمین دوره مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وی اضافه كرد: قدرت الله حمزه شلمزاری، دیگر نامزد این حوزه نیز، 28 هزار و 779 رأی کسب کرد و بنابراین موفق به راهیابی به مجلس دهم نشد.

مرحله دوم انتخابات مجلس دهم، روز گذشته، جمعه ۱۰ ارديبهشت، همزمان با سراسر کشور، در ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های اردل، فارسان، كيار و كوهرنگ، و شهرستان بروجن استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

استان چهارمحال و بختیاری با ۹ شهرستان و ۸۹۵ هزار و ۲۶۳ نفر جمعیت، دارای ۴ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که نمایندگان ۲ حوزه انتخابیه شهرستان های شهركرد، سامان و بن، و شهرستان لردگان، در مرحله اول (جمعه ۷ اسفند ۹۴) انتخاب شدند.

در مرحله اول انتخابات، اردشیر نوریان در حوزه انتخابیه شهركرد، بن و سامان، با کسب 42 هزار و 152 رأی، و محمد خالدی سردشتی در حوزه انتخابیه لردگان با 38 هزار و 834 رأی، به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

انتهای پیام/ ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.