سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک؛

قدردانی فرماندار ساوه ازحضور مردم در مرحله دوم انتخابات

فرماندار ساوه از حضور مردم در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی قدردانی كرد.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، بهاروند معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه با صدور پیامی از حضور حماسی و آگاهانه مردم ساوه در مرحله دوم انتخابات مجلس دهم قدردانی كرد.
در این پیام آمده است: مردم شریف و ولایتمدار ساوه بار دیگر با حضور آگاهانه در پای صندوق های رای نشان دادند كه مفهوم اهمیت پیام مقام معظم رهبری را درك كرده و نسبت به برپایی مجلسی مقتدر حساس و متعد هستند.
بهاروند افزوده : مردم ساوه با حضور خود در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی،حماسه بی نظیر دیگری را خلق كردند و پیام خود را در دفاع از ارمان های نظام و حریم ولایت با رایشان عنوان كردند.
در ادامه این پیام آمده است: این حضور حماسی موجبات یأس و سرخوردگی دشمنان قسم خورده این آب و خاك و دلگرمی بیش از پیش خادمان كشور را فراهم كرد.
معاون استاندار مركزی و فرماندار شهرستان ساوه در ادامه این پیام، ضمن تبریك این حماسه ماندگار به آحاد و اقشار مختلف مردم شریف ساوجی، از زحمات تمامی مجریان،ناظران و بازرسان،نیروهای نظامی و انتظامی، مسئولان ستادها و و مردم كه با اهتمام خویش، موجبات برگزاری هرچه باشكوه تر و مطلوبتر انتخابات را فراهم كردند، سپاسگزاری كرد.
در جریان مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساوه و زرندیه محمد رضا منصوری با كسب 36 هزار و 264 رای به عنوان منتخب مردم ساوه و زرندیه به مجلس دهم راه یافت.
حوزه انتخابیه ساوه و زرندیه یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.
استان مركزی در مجموع از شش حوزه انتخابیه اصلی، هفت نماینده در خانه ملت دارد.
انتهای پیام / ف


برچسب ها: اراک ، فرماندار ، ساوه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.