سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازدید هیت تجاری لهستانی از کشتارگاه صنعتی مشهد

هیئتی بازرگانی-اقتصادی از کشور لهستان در راستای جلب رضایت مشارکت های خارجی از قسمت های مختلف از کشتارگاه صنعتی مشهد بازدید کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی، محسن انصاری رئیس موسسه صنعتی گوشت مشهد گفت: این موسسه با تامین بیش از 85 درصد گوشت قرمز مورد نیاز مشهد برتدی معتبر و نیز تنها کشتارگاه صنعتی مدرن د رشرق کشور محسوب می شود.

وی ادامه داد: با نگاهی به افق آینده و نیز با توجه به چشم اندازی به ایران سال 1415، درصدد تاسیس کشتارگاهی جدید با تکنولوژی روز دنیا هستیم که بتواندگوشت مورد نیاز شهروندان و زایران امام هشتم(ع) را در یک پروسه زمانی بیست و پنج ساله تامین کنیم.

حسین شکوهی مدیر عامل سازمان همیار یشهرداری های خراسان رضوی هم با بیان اینکه اهداف مورد نظر سازمان و موسسه در جلب مشارکت هیا خارجی اظهار کرد: با توجه به ظرفیت ها ی موجود و لزوم بهره وری از تکنولوژی مدرن روز اروپا و نیز با عنایت به اینکه مشهد کلان ترین شهرمذهبی-توریستی جهان است بنابراین تلاش شده است تا بستر های مشارکت سرمایه گذاران خصوصا شرکت های سرمایه گذاری خارجی را به شکلی فراهم نکاییم که سودآوری طرح ها توجیه پذیری کافی را داشته باشند تا رغبت لازم به منظور همکاری و مشارکت برای افراد و شرکت های خارجی پدید آید.

وی همچنین مبلغ مورد نیاز برای تاسیس کشتارگه جدید و مدرن را حدود سی میلیون یورو عنوان کرد.

شایان ذکر است؛ در بازدید هئیت تجاری-اقتصادی لهستانی پیوتراژاندو به عنوان مدیرعامل و کریشتو والواش رئیس هئیت مدیره شرکت سرمایه گذاری "درو" و نیز لخوسواف گرال چک، مدیر عامل شرکت "سکاما" و دکتر امین جمالی مدیر توسعه سرمایه گذاری و تجارت خارجی شرکت مذکور حضور داشتند.

انتهای پیام//


برچسب ها: بازدید ، کشتارگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.