سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

پیگیری برای کوچک شدن حوزه انتخابیه مهریز

پیگیری برای کوچک شدن حوزه انتخابیه مهریز یکی از موضوعات اساسی است که نماینده منتخب مردم حوزه مهریز در مجلس دهم شورای اسلامی به آن می پردازد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ نماینده منتخب مردم حوزه انتخابیه مهریز، بافق، بهاباد، ابرکوه و خاتم در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان یزد از مردم شریف و بزرگوار این حوزه به خاطر انتخاب وی تشکر کرد و گفت: باتوجه به اینکه این حوزه بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است و خواسته اکثر مردم کوچک شدن آن بوده ، یکی از موضوعات اساسی است که در مجلس پیگیر حل آن می شویم.

محمدرضا صباغیان با اشاره به اینکه شاید افرادی بهتر و شایسته تر از وی به عنوان نماینده مجلس شورای اسلامی وجود داشتند افزود: امیدوارم که بتوانیم خدمتی حداقل در  شأن این مردم انجام دهیم و این رأیی که مردم داده اند تمام شده نباشد بلکه در این مسیر پشتیبان ما باشند و با همراهی و همکاری مردم و مسئولان بتوانیم به توسعه و رشد که یکی از خواسته های اساسی مردم است برسیم.

وی درخصوص دیدگاهش عنوان کرد: مستقل هستم نه اینکه دیدگاه و جناح دیگری را قبول نداشته باشم بلکه هر جناح و گروه و هر فردی که طرح و برنامه خوبی داشته باشد در مجلس از آن حمایت می کنیم.

صباغیان خاطرنشان کرد: وظیفه نمایندگان این است که با پشتیبانی از دولت در مجلس راه را هموار کنند و ریل گذاری خوبی داشته باشند تا دولت بتواند به مردم خدمت کند.

انتهای پیام/ی
برچسب ها: استان یزد ، مهریز
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.