سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزد؛

جابجایی و تعدیل بار درترانسفورماتورهای کم بار در مناطق مختلف

ترانسفورماتورهای کم بار در مناطق مختلف تفت جابجا و تعدیل بار شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  مجری طرح تعدیل بار شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : مشکلات افت ولتاژ و اضافه بار مناطق مختلف شهرستان تفت در طرح بهاری کاهش تلفات برطرف می شود.

کمال شرافت به بازگشت سرمایه و صرفه جویی انرژی توزیع نشده ترانسفورماتورهای کم بار اشاره داشت و گفت : در ماه نخست سال اقتصاد مقاومتی – اقدام و عمل تعداد 10 دستگاه ترانسفورماتور کم بار شهرستان تفت از شبکه حذف و با این اقدام حدود 1359 کیلووات ساعت به صورت ماهیانه از تلفات بی باری کاسته می شود.

وی اضافه کرد: این ترانسفورماتورهای عمومی شامل شش دستگاه ترانس 315 کیلولت آمپری ، دو دستگاه 250 و یک دستگاه 200 کیلولت آمپری است.

انتقال بار ترانسفورماتورهای حذف شده از شبکه به ترانسفورماتورهای مجاور را متذکر شد و گفت : جابجایی و تعدیل بار 38 دستگاه ترانسفورماتور عمومی شهرستان تفت در حال انجام است که با این اقدام مشکل اضافه بار و افت ولتاژ مشترکین منطقه نیز برطرف خواهد شد.

شرافت به صورتجلسه بهمن ماه سال گذشته کمیته کاهش تلفات استان اشاره داشت و خاطرنشان کرد: ترانس گردانی بین امورهای  برق شهرستان و نواحی یزد در سال جاری با تهیه دستورکار و حواله انتقال انبار مجاز و امکان پذیر است.

انتهای پیام/ی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.