سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان؛

حمایت از گروه های جهادی بهترین راه برای تبلیغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان گفت : با توجه به مشغله دولت و نیز محدود بودن اعتبارات نهادهای مذهبی بهترین گزینه برای پر کردن خلاء های تبلیغی حمایت از گروههای جهادی و تبلیغی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام محمد صادق نازلی در جمع گروه جهادی تبلیغی نورالمبین ریگان گفت: با توجه به مشغله دولت و نیز محدود بودن اعتبارات نهادهای مذهبی بهترین گزینه برای پر کردن خلاء های تبلیغی حمایت از گروههای جهادی و تبلیغی است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی ریگان و مدیر گروه جهادی نورالمبین گفت: متاسفانه تکیه کردن بر اعتبارات دولتی در حرکتهای تبلیغی خلل ایجاد کرده است و باعث ایجاد وقفه در فعالیتهای مذهبی شده است و این انفصال گاهی باعث شده که تمام و یا بخشی از حرکتهای گذشته هم بی اثر شود.

وی افزود: در پروژه های عمرانی اگر در کار تعطیلی رخ دهد پروژه دوباره از همانجا شروع می‌شود ولی در امور فرهنگی هرگونه خلل و قطعی باعث برگشت به نقطه ابتدایی می شود.

حجت الاسلام نازلی ضمن انتقاد از رویکرد مذهبی دولتها تصریح کرد: متاسفانه مدیران و مسئولین در دوران مسئولیت خود به اموری می پردازند که در زمان مسئولیتشان به بار بنشیند لذا بیشتر به مسایل عمرانی می پردازند ویا در مسایل مذهبی به برگزاری همایشها بسنده می‌کنند و علت آن هم اینست که مسایل فرهنگی زود بازده نیستند و اثر کارهای فرهنگی در دهه های اینده مشخص می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر نیت را اصلاح کنیم و انگیزه کارها الهی شود قطعا کارهای موثرتری انجام خواهد شد و خداوند نیز در این زمینه مساعدت خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: گروه جهادی ، ریگان ، کرمان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.